Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 14 Januari 2013

Assalamualaikum..

Hye kawan2...Selamat datang ke laman blog saya iaitu Pelita Hidupku..  :)Mehh lah singgah sat,tgoklah pew yg mnarik di lman blog saya niee..Di lman blog niee de pelbgai kisah tntang hidupku niee...Klaw nk taw kisah hidupku niee rjin2 lah singgah yew..ia boleh diketahui melalui gmbar2 ataupown text..2 pown klaw sya rjin update lah...kadang2 saya niee pown malas gak nk update...huhuhuhujngn marah ehh..just gurau2 jaa.. Klaw sya de idea nk kongsi ngn kawan2 sya akan kongsikan ngn kawan2 yeww..  :)
Kawan2 nk taw tntang serba sedikit tntang diri saya kew?Boleh jee..Mehh saya citerkan psal diri saya ehh..Saya mrupakan anak sulong drpada 2 owg dek-bradek..Saya dilahirkan di HBKL..Now saya amik diploma bhagian Engineering Electronic Computer at PTSB..Tokk pngetahuan kawan2Tu sje lah yg dpt saya citerkan about me..huhuhu..  :)Klaw nk taw ag..rjin2 lah snggah ehh... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.